KOMPETENCJE PRACOWNICZE
– moje wsparcie obejmuje projektowanie, realizację oraz wdrożenie kompleksowych projektów w obszarze pozyskiwania oraz rozwoju pracowników, „restrukturyzacji” w obszarze HR, w tym m.in. jak procesy:
Assessment Center
Development Center
Ocena 360
Systemy kompetencji
Systemy ocen okresowych
Systemy motywacyjne
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
– moje wsparcie obejmuje sytuacje dotyczące spraw związanych z wdrożeniem zmiany (m.in. restrukturyzacja, procesy inwestycyjne, zmiany organizacyjne, zwolnienia, etc). Opracowuje mechanizmy rozwiązań dla procesów zmian w aspekcie strategicznym, operacyjnym, jak i na poziomie indywidualnym. Moimi partnerami w tym obszarze jest kadra zarządzająca oraz menedżerowie, przeprowadzający przez ten proces swoich pracowników.
WSPARCIA SIŁ SPRZEDAŻY
– moje wsparcie dla klientów obejmuje budowę oraz wdrożenie kompleksowych Standardów Obsługi Klienta, mających na celu budowanie kultury firmy autentyczniej zainteresowanej tworzeniem profesjonalnych oraz lojalnych relacji ze swoimi klientami